Magistratura bahorgi semestr yakuniy nazorat jadvali (2023-2024)
MAGISTRATURA BO’LIMI |
||||||
T/r |
Yo’nalish nomi |
Fanlar nomi |
Kursi va guruhi |
YN o‘tkaziladigan xonalar va joylar |
YN o’tkaziladigan sana va vaqti |
Shakli |
Magistratura 1-kurs |
||||||
1 |
Pedagogika nazariyasi va tarixi (faoliyat turi-pedagogika) |
Kasbiy ma‘naviyat |
520-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Pedagogikaning pragmatik aspektlari |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Kreativ pedagogika |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ta‘limda ilgor xorijiy tajribalar |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Pedagogikaning pragmatik aspektlari |
302 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Pedagogika va psixologiya |
Kasbiy ma‘naviyat |
540-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Psixologik konsultatsiyaning zamonaviy yo‘nalishlari |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Psixologiya fanining metodologiyasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
302 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim muassasalarining boshqaruvi |
Kasbiy ma‘naviyat |
1100-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Ta‘lim marketingi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Tizimli tahlil asoslari |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ta‘lim menejmenti asoslari |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Ta‘lim menejmenti asoslari |
302 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (maktabgacha ta’lim) |
Oliy ta‘limda mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
530-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Maktabgacha ta‘lim boshqarishning ilmiy asoslari |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Oila pedagogikasi va psixologiyasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Pedagogik kasbiy kompetentligi va kreativlik |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Oliy ta‘limda mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
328 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
|
Maxsus pedagogika, defektologiya: logopediya |
Kasbiy ma‘naviyat |
510-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Oilada nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalarni maktabga tayyorlash |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Kompleks buzilishlari mavjud bolalarning psixologik-pedagogik reabilitasiyasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
302 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (boshlang‘ich ta’lim) |
Kasbiy ma‘naviyat |
810-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Boshlang‘ich ta‘lim fanlari nazariyasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Tilshunoslikning dolzarb masalalari |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Boshlang‘ich ta‘limda xorijiy tajribalar |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Boshlang‘ich ta‘lim fanlari nazariyasi |
514 xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (matematika) |
Kasbiy ma‘naviyat |
110-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Geometriyaning tanlangan boblari |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Graflar nazariyasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
102-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’limda axborot texnologiyalari |
Kasbiy ma‘naviyat |
420-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Ta‘limda axborot resurslari |
210-xona |
2024-yil 14-may soat 17-30 |
Test |
||
3 |
Zamonaviy dasturlash tillari |
219-xona |
2024-yil 15-may soat 17-30 |
Test |
||
4 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
210-xona |
2024-yil 16-may soat 17-30 |
Test |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
102-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (fizika va astronomiya) |
Kasbiy ma‘naviyat |
120-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Fizika o‘qitishda innovatsion texnologiyalar |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Uzluksiz ta‘lim tizimida fizikadan masalalar yechish |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Fizika va astronomiya ta‘limida ilmiy tahlil va tadqiqot usullari |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 17-may soat 17-20 |
Yozma |
||
6 |
Kurs ishi: Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
106-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (kimyo) |
Kasbiy ma‘naviyat |
210-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Molekulyar kimyo asoslari |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Yuqori molekulyar birikmalar kimyosi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
132-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (biologiya) |
Kasbiy ma‘naviyat |
220-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Biologiya va ishlab chiqarish integratsiyasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Test |
||
3 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Veterinariya va chorvachilik asoslari |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
522-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (geografiya) |
Kasbiy ma‘naviyat |
230-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Inson va tabiat |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Global iqlim o‘zgarishi va uning O‘zbekiston tabiiy resurslariga ta‘siri |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
430-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ijtimoiy gumanitar fanlar o‘qitish metodikasi (tarix) |
Kasbiy ma‘naviyat |
310-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Markaziy Osiyo xalqlari etnologiyasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ustrushona tarixi va arxeologiyasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
202-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Musiqa ta’limi va san’at |
Kasbiy ma‘naviyat |
1010-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Milliy cholg‘uchilik ansambli |
204-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Amaliy |
||
3 |
Musiqa pedagogikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Tadbirlarni tashkillashtirish rejissurasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Musiqa pedagogikasi |
205-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
O‘zbek tili va adabiyoti |
Kasbiy ma‘naviyat |
610-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Kognitiv tilshunoslik |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Lingvokulturologiya |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
100-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ona tili va adabiyoti (rus tili va adabiyoti) |
Kasbiy ma‘naviyat |
720-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Rus adabiyotini o`qitishning innovatsion texnologiyalari |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Kognitiv lingvistika |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
108-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Xorijiy til va adabiyoti (ingliz tili) |
Kasbiy ma‘naviyat |
710-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Kasbga yo‘naltirilgan ingliz tili |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Oliy ta‘limda mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Maxsus fanlarni o‘qitish metodikasi |
408-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ijtimoiy gumanitar fanlar o‘qitish metodikasi (ma’naviyat) |
Inson falsafasi |
320-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Sharq va G‘arb ma‘naviyati |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Xalqaro siyosiy munosabatlar tarixi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ma‘naviyat va din |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Oliy va professionalta‘limda mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 17-may soat 17-20 |
Yozma |
||
6 |
Kurs ishi: Sharq va G‘arb ma‘naviyati |
110-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Jismoniy tarbiya va sport mashg‘ulotlari nazariyasi va metodikasi |
Kasbiy ma‘naviyat |
910-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Jismoniy tarbiya va sport nazariyasi va metodologiyasi |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Jismoniy tarbiya va sport pedagogikasi |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Sport psixologiyasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Jismoniy rivojlanishni tibbiy-fiziologik va nazariy hamda amaliy asoslari |
112-xona |
2024-yil 17-may soat 17-20 |
Yozma |
||
6 |
Kurs ishi: Jismoniy tarbiya va sport nazariyasi va metodologiyasi |
103-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (texnologik ta’lim) |
Kasbiy ma‘naviyat |
410-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 13-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Texnologiya o‘qituvchisining kasbiy faoliyati |
112-xona |
2024-yil 14-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Aqlli robototexnika, moslashuvchan ishlab chiqarish tizimlari |
112-xona |
2024-yil 15-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Kasbga yo‘naltirish diagnostikasi |
112-xona |
2024-yil 16-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Kasbga yo‘naltirish diagnostikasi |
106-xona |
2024-yil 6-may soat 10-00 |
Himoya |
||
T/r |
Yo’nalish nomi |
Fanlar nomi |
Kursi va guruhi |
YN o‘tkaziladigan xonalar va joylar |
YN o’tkaziladigan sana va vaqti |
Shakli |
Magistratura 2-kurs (Qishki) |
||||||
1 |
Pedagogika nazariyasi va tarixi (faoliyat turi-pedagogika) |
Raqamli pedagogika |
m-q521-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Pedagogik akmeologiya |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Pedagogik riskologiya |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ta‘limda pedagogik tendensiyalar |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Pedagogika va psixologiya |
Testologiya |
m-q541-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Etnopsixologiya |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Kognitiv psixologiya |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Pedagogik faoliyat psixologiyasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Testologiya |
316-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (maktabgacha ta’lim) |
Ta‘lim muassasalarida mutaxassislik fanlarini o`qitish metodikasi |
m-q531-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Maktabgacha ta‘limda xorijiy tajriba va qiyosiy tahlil |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Tarbiyachi kasbiy kompetentligi va kreativligi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Maktabgacha ta‘lim tashkilotlarida ma‘naviy-ma‘rifiy tadbirlarni tashkil etish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Tarbiyachi kasbiy kompetentligi va kreativligi |
328 xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (maktabgacha ta’lim) |
Maktabgacha ta‘limda xorijiy tajriba va qiyosiy tahlil |
m-q532-23(rus) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Tarbiyachi kasbiy kompetentligi va kreativligi |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Maktabgacha ta‘lim tashkilotlarida ma‘naviy-ma‘rifiy tadbirlarni tashkil etish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Ta‘lim muassasalarida mutaxassislik fanlarini o`qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Tarbiyachi kasbiy kompetentligi va kreativligi |
328 xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Maxsus pedagogika, defektologiya: logopediya |
Ilmiy tadqiqot metodologiyasi |
m-q511-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Qiyosiy maxsus pedagogika |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Nutq kamchliklarini klinik-psixologik xarakteristikasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Maxsus pedagogika metadologiyasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Nutq kamchliklarini klinik-psixologik xarakteristikasi |
302 xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (boshlang‘ich ta’lim) |
Boshlang‘ich ta‘limda xorijiy tajribalar |
m-q811-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Pedagogik kompetentlik |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Boshlang‘ich ta‘lim metodologiyasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Jahon axborot resurslari |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (matematika) |
Sonli hisoblash usullari |
m-q111-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Analizning tanlangan boblari |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Chiziqli operatorlar |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Matematika ta‘limida pedagogik kvalimetriya |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Analizning tanlangan boblari |
102-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ta’limda axborot texnologiyalari |
Blokcheyn texnologiyalar |
m-q421-23(uz) |
116-xona |
2024-yil 20-may soat 17-30 |
Test |
2 |
Zamonaviy dasturlash tillari |
116-xona |
2024-yil 21-may soat 17-30 |
Test |
||
3 |
Jahon axborot resurslari |
116-xona |
2024-yil 22-may soat 17-30 |
Test |
||
4 |
Ta‘limda axborot texnologiyalari |
116-xona |
2024-yil 23-may soat 17-30 |
Test |
||
5 |
Kurs ishi: Ta‘limda axborot texnologiyalari |
102-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (fizika va astronomiya) |
Fizikadan nanotexnologiya asoslari |
m-q121-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Elementar zarralar fizikasining eksperimental asoslari |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Yuqori energiyalar fizikasi asoslari |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Mutaxassislik fanlarini o‘qitishni loyihalashtirish |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (kimyo) |
Kristallar kimyo |
m-q211-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Moddalar analizning fizikaviy usullari |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Moddalar analizning kimyoviy usullari |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Biotexnologiya va nanobiotexnologiya |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (biologiya) |
Ekologik barqarorlik |
m-q221-23(uz) |
116-xona |
2024-yil 20-may soat 17-30 |
Test |
2 |
Organik olamning rivojlanishi va antropologiya |
116-xona |
2024-yil 21-may soat 17-30 |
Test |
||
3 |
Xujayra va gen injeneriyasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Biologiyaning dolzarb muammolari |
116-xona |
2024-yil 22-may soat 17-30 |
Test |
||
5 |
Kurs ishi: Organik olamning rivojlanishi va antropologiya |
522-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Aniq va tabiiy fanlarni o‘qitish metodikasi (geografiya) |
Amaliy landshaftshunoslik |
m-q231-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Geoekologiya |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Geografiyaning dolzarb muammolari |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Kartografiya va GAT |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Geoekologiya |
430-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Ijtimoiy gumanitar fanlar o‘qitish metodikasi (tarix) |
Jizzax vohasi etnografiyasi va turizm |
m-q311-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Zamonaviy antrapologiya |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Tarix fani metodologiyasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
O‘zbekistonning mahalliy davlat organlari va boshqaruvi tarixi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Tarix fani metodologiyasi |
202-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |
||
1 |
Musiqa ta’limi va san’at |
Musiqa asarlar tahlili |
m-q1010-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Musiqa psixologiyasi |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Musiqa o‘qituvchisining kasbiy kompetentligi va kreativligi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
O‘zbek maqomi tarixi va nazariyasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
O‘zbek tili va adabiyoti |
Kognitiv tilshunoslik |
m-q611-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Til ta‘limda psixolingvistik yondoshuv |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Mumtoz tarixiy poetika |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Tarjima nazariyasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Mutaxassislik fanlarini o‘qitish metodikasi |
112-xona |
2024-yil 24-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Ona tili va adabiyoti (rus tili va adabiyoti) |
Badiiy asarni adabiy tahlil qilish nazariyasi va amaliyoti |
m-q721-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Hozirgi rus tilida faol jarayonlar |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Jahon axborot resurslari |
116-xona |
2024-yil 22-may soat 17-30 |
Test |
||
4 |
Kontrastiv lingvistika |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Ijtimoiy gumanitar fanlar o‘qitish metodikasi (ma’naviyat) |
Kasbiy ma‘naviyat |
m-q321-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Ijtimoiy falsafaning dolzarb muammolari |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Ma‘naviyatning axloqiy va estetik asoslari |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Jismoniy tarbiya va sport mashg‘ulotlari nazariyasi va metodikasi |
Bolalarni sport turlariga tanlab olish usullari |
m-q911-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Sport menejmenti va marketingi |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
Jismoniy mashqlarni me‘yorlashning ilmiy asoslari |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Valeologik va salomatlikni saqlash texnologiyalari |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
1 |
Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (texnologik ta’lim) |
Texnologik ta‘limning taraqqiyot tendensiya va innovatsiyalari |
m-q411-23(uz) |
112-xona |
2024-yil 20-may soat 17-20 |
Yozma |
2 |
Mexatronik tizimlar va avtomatlashtirish uskunalari |
112-xona |
2024-yil 21-may soat 17-20 |
Yozma |
||
3 |
SMART ta‘lim texnologiyasi |
112-xona |
2024-yil 22-may soat 17-20 |
Yozma |
||
4 |
Kasbga yo‘naltirish ishlari ilmiy diagnostikasi |
112-xona |
2024-yil 23-may soat 17-20 |
Yozma |
||
5 |
Kurs ishi: Texnologik ta‘limning taraqqiyot tendensiya va innovatsiyalari |
106-xona |
2024-yil 14-may soat 10-00 |
Himoya |