Skip to main content

Murojaatlar

+(99872) 226 68 10

Matematika o‘qitish metodikasi kafedrasi

Kafedra mudiri:

Sulaymonov Fozil O’ralovich

Telefon raqami:
+998 99 356 75 77
Elektron pochta:
fozil.sulaymonov@mail.ru
Qabul kunlari:
dushanba-shanba, 15:00-18:00

Matematika o’qitish metodikasi kafedrasi professor-o’qituvchilar tarkibi:

Jami o’qituvchilar – 19 ta
Katta o’qituvchilar – 5 ta
Dotsent – 3 ta
O’qituvchilar – 5 ta
Stajyor-o’qituvchilar – 5 ta

Ergashev Baxtiyor

iqtisod fanlari nomzodi, dotsent

Shamsiyev Abduvali

dotsent

Alishev Abdumannon

dotsent

Pardayeva Zamira

katta o’qituvchi

G’iyosova Zebo

katta o’qituvchi

Ernazarova Nazira

katta o’qituvchi

Xoljigitov Sobir

katta o’qituvchi

O’sarov Sardor

o’qituvchi

Qazibekov Musaxon

o’qituvchi

Nosirova Dilnoza

o’qituvchi

Turdiboyev Sanjar

katta o’qituvchi

Ismatov Normurod

o’qituvchi

Isayev Nurbek

o’qituvchi

Boyzoqov Maxmud

stajyor o’qituvchi

Xolboyev Nurjon

stajyor o’qituvchi

Fayzullayev Musabek

stajyor o’qituvchi

Suyunova Nargiza

stajyor o’qituvchi

Fayzullayev Sherzod

stajyor o’qituvchi

Ta’lim yo’nalishlari va mutaxassisliklari: Matematika va informatika, Matematika o’qitish metodikasi, Aniq va tabiiy fanlarni o’qitish metodikasi (matematika). Bakalavriat ta’lim yo’nalishlari : 5110100-Matematika o’qitish metodikasi, 60110600-Matematika va informatikaMagistratura mutaxassisligi: 70110601-Aniq va tabiiy fanlarni o’qitish metodikasi (Matematika)
Kafedra mutaxassislik fanlari: Matematik analiz, Algebra va sonlar nazariyasi, Geometriya, Informatika va raqamli te[nologiyalar, Zamonaviy dasturlash tillari, Funksiyalar nazariyasi, Pedagogik dasturiy vositalar, Ehtimollar nazariyasi va matematik statistika , Matematika o’qitish metodikasi, Matematika o’qitish texnologiyalari va loyihalash, Matematikadan misol masalalar yechish metodikasi, Matematikani kasbga yo’naltirib o’qitish, Matematika tarixi, Mutaxassislikka kirish, Akademik litsey va maktab darsliklar bilan ishlash, Oliy ta’limda matematikani o’qitish metodikasi, Mutaxassislik fanlarni o’qitish metodikasi